środa, 8 stycznia 2014

Byłam dziś u krawcowej !

Siemka robaczki, wiecie co? No ja też nie xD

Mam taką sweet sukienkę i dla mnie była za szeroka, bo ja podobno jestem chuda jak patyk, no, ale ja wiem, że ze mnie taki pulpecik ^^ No i pani kazała mi pójść do krawcowej i ją zwężyć, no ale ja się wstydziłam :( No, ale musiałam... Najgorsze było, że ja nie wiedziałam, gdzie ona mieszka, znaczy wiedziałam, w którym bloku, ale mieszkanie nie. No i chodziłam po całym bloku i szukałam nazwiska. No, ale jak znalazłam to jakieś dziecko mi otworzyło i "dzień dobry", no a ja nie wiedziałam co powiedzieć, no bo co.... "Gdzie jest twoja mama?" To by brzmiało głupio. No, ale na szczęście jakaś babka szybko przyszła. A ja "yy dzień do.. dobry", a ona "o chodź tu mała ja ci poprawię tą sukienkę, bo ja już poprawiałam te sukienki, bo już dziewczyny do mnie przychodziły, bo one też musiały zwężyć, bo też są takie chude, a ty jaka jesteś wysoka, pewnie mnie już przerosłaś, no, ale nie zdejmuj butów, bo ja i tak za chwile będę myła podłogę, bo moi chłopacy i tak już nabrudzili" A ja tak patrze o_O yyy Aha ? No, ale i tak zdjęłam ;D. No, i siedziałam tam chyba z 30 min, zanim ona mi to zwężyła, no, ale wygląda to bardzo dobrze ;D A ze mnie taki wstydzioch, a ta babka taka miła, że cały czas gadała do mnie xD No i jak wychodziłam to była tak ok. 17.00, a na dworze jest już ciemno, a jeszcze zaczął padać deszcz i był taki mocny wiatr xD a ja idę tam z 20 minut do domu i cała taka mokra, a do mnie tata z takim tekstem, że jest ze mnie dumny, bo nie boję się ludzi O_o.

No to tyle xD Jak wam się podoba nowy wygląd, jeszcze muszę go podrasować ^^.
Ale mi się nudzi...



7 komentarzy:

  1. ładny obrazek z Roszpunką :)
    zostawiam obserwację i liczę na to samo :))
    http://eyes-zuzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny Gif :)


    http://www-girlrauhlll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)

    Obserwuję i czekam na rewanż: http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie sie czytało :) Super piszesz

    lethaal.blogspot.com/
    Prosze o klikanie w linki - sama wiesz jak to pomaga :)
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tu ciasteczkowo :)

    P.S. Zaobserwowałam Twojego bloga - mile widziany rewanż oraz komentarze na wwwhttp://www.rewelka-testuje.blogspot.com/

    Pozdrawiam Wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się wstydziła tak pytać i szukać hahah
    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz
Dla was to tylko napisz i wyślij, a ja się tym okropnie jaram