niedziela, 22 grudnia 2013

2 dni do świąt: Kolędy

Siemcia ^^ 
Zostały tylko 2 dni do świąt, a z moich przygotowań wynika [tu], że dziś post o potrawach, ale, że nie mam nic przygotowane, to zmieniam kolejność.
Teraz kolędy !
Chciałam najpierw wam tu wszystkie kolędy, które znam powklejać, ale nie mam po co.
Dam wam link, gdzie możecie wybrać jakąś kolędę i ją sobie zaśpiewać!


Ale wiem, że nie każdy lubi śpiewać ( no ale oto chodzi w kolędach, żeby je śpiewać ).
Jest tu kilka rzeczy, które możecie robić

  1. WEJDŹ W LINK
  2. WYBIERZ JAKĄŚ PIOSENKĘ



Mam do was pytanie !

Jeżeli znajdziecie jakieś fajne świąteczne składanki np. na youtube to wyślijcie mi <3

2 komentarze:

  1. Ech... Kurczę nie znam żadnych składanek! Moja wiedza na temat świątecznych utworów opiera się na kolędach i parze ulubionych piosenek xd http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat średnio przepadam za śpiewaniem w szczególności kolęd.
    A co do świątecznych składanek... Tak się składa, że nie słucham. Najwyżej trafi mi się w wykonaniu Justina, Demi itp piosenkarzy, piosenkarek ;**
    http://closer-to-the-edge-death-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz
Dla was to tylko napisz i wyślij, a ja się tym okropnie jaram