poniedziałek, 23 grudnia 2013

Jutro Wigilia: Potrawy !

Hej ! 
Jak obiecałam: dziś potrawy, ale ja tak okropnie się na tym nie znam, więc poprosiłam mamę o pomoc.
Zrobiłyśmy taką listę potraw typowo wigilijnych.
Nie miałyśmy już pomysłów, więc nie które są oklepane xD
Oto one:

  1. Barszcz z uszkami
  2. Krokiety
  3. Pierogi
  4. Kompot z suszonymi śliwek
  5. Smażony pstrąg
  6. Karp w galarecie
  7. Ryba po grecku
  8. Śledź w oleju 
  9. Kutia
  10. Śledź w śmietanie
  11. Kapusta z grzybami
  12. Sałatka warzywna
A żeby nie było dziś tak nudno to zrobiłam w photoshopie taki stół z potrawami


Jeżeli chcecie usiąść ze mną przy stole ( ta... bo ktoś by chciał )
Możecie mi w komentarzu zostawić swoje imię i napisać "Ja"
a dla chętnych - możecie mi na e-mail wysłać swoje zdjęcie, a ja wezmę je do stłu
Szukam 6 osób !
Pamiętajcie o wysyłaniu mi zdjęć swoich choinek, a ja je wezmę do wielkiego mixu
Mój e-mail:
aska2018@wp.pl

Papatki ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz
Dla was to tylko napisz i wyślij, a ja się tym okropnie jaram