piątek, 13 grudnia 2013

Pisanie listów

Hej dziś jest piątek, więc wstawiam coś więcej, po za tym dziś powracam do mojego bloga, [kilk]
Oczywiście tego nie zostawiam. Założyłam go sobie, by móc wyrazić siebie, poprzez moje głupotki, a na tamtym, by zajmować się czymś, czym się interesuje ^^

Więc dziś nic wielkiego się nie stało, musiałam wstać o 7.00, pójść do szkoły i męczyć się tam do 14.00.
Gdy wracam miałam ochotę iść spać, ale gdy wróciłam do domu zobaczyłam kogoś przed moimi drzwiami, nie wiem czy wiecie, ale nie mam za dobrego wzroku, więc nie poznałam kto to, a że mieszkam w domu jedno rodzinnym chciałam uciec i poczekać aż pójdzie xD, ale pomyślałam, czy przypadkiem nie jestem jakaś porąbana, żeby przed ludźmi uciekać, ale on akurat wychodził, drzwi otworzyła mu moja mama, która od razu mnie zobaczyła jak siedziałam za płotem, a potem w domu się ze mnie śmiała.Gdy gościu wychodził okazało się, że to
LISTONOSZ ! Boże... Wydaje mi się, że moja mama miała racje, śmiejąc się ze mnie, no bo żeby się przed listonoszem chować ? xD Powiedziałam oczywiście "Dzień Dobry" a potem szłam w śmiechu tak jak mama.  Do rzeczy.... Ten list był do mnie ;D Ja taka cała podjarana i wgl. A tu nadawcy ktoś nie napisał, ale ja i tak wiedziałam od kogo to <3 No i go otwieram, a tu taka słodka karteczka.



Chciałam tej osobie bardzo podziękować i powiedzieć, że bardzo tęsknie ^^

No i teraz zaczynamy dopiero posta

Chciałam was się spytać czy wysyłacie listy. Wiem, że są teraz telefony, facebook, skype itp. ale powiedzmy sobie szczerze. Masz urodziny. Wolisz dostać kartkę czy życzenia na facebook'u. Wiem... Każdy jest inny, ale pewnie większość tylko udaje, że facebook jest taki świetny, a tak naprawdę woleli by dostać kartki. Ja nigdy nie dostałam kartki na urodziny, a to pierwsza taka moja kartka, którą dostałam i nawet nie wiecie jakie to jest miłe dostać taką kartkę. Ja w życiu wysłałam tylko 1 list. A same zrobienie lub kupienie kartki, zaadresowanie, kupienie znaczka i wysłanie to jest taka mega radocha, a co dopiero dostać taki list. 
Chociaż lepiej jest dawać niż dostawać. Ja od teraz biorę się za pisanie listów. Czemu? Bo to fajne...
Mam pomysł. Niech każdy kto czyta tego posta napisze list do kogoś bliskiego, kto mieszka daleko i nie spotkacie się na święta, jeżeli nikogo takiego nie masz, to wyślij komuś kogo lubisz. Jeżeli możesz to wstaw na bloga post na temat pisania listów ( oczywiście ze źródłem ). Niech poczta będzie przeciążona.  Zostawcie komentarz, żebym wiedziała, że mnie wspieracie ^^

A pod postem muszą być przynajmniej 3 komentarze, żebym ja gdzieś wysłała ;p


2 komentarze:

  1. Ja też za ... tęsknie choć byłyśmy tylko koleżankami :) A wy naj przyjaciółkami :)
    Wyślę kartkę jak mówisz że to takie fajne więc spróbuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jest to świetny post, jednak nie mam nikogo znajomego w dalszych stronach :(
    a chętnie bym powróciła do tej 'wymarłej formy' porozumiewania się :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz
Dla was to tylko napisz i wyślij, a ja się tym okropnie jaram